avatar Ten blog rowerowy prowadzi ostry7 z miasteczka Ełk/Gdańsk. Mam przejechane 4808.01 kilometrów w tym 22.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy ostry7.bikestats.pl
  • Sprzęt Saphirka

Ku przeznaczeniu!

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 03.04.2011 | Komentarze 2

Czyli do Olecka w poszukiwaniu zakładu pogrzebowego :D .

Na dobry początek ^^

gmina Olecko © Ostry7
gmina Świętajno © Ostry7

+ gmina Wieliczki (nie było tabliczki :( ) dla niedowiarków mam akurat zdjęcie jakiegoś kościoła w Wieliczkach, ale nie za ciekawe to nie wrzucam tutaj ;)

W tamtą stronę głównie z wiatrem - przywodzi mi to na myśl jazdę w próżni, choć nigdy nie próbowałem, ale jak wieje w plecy to w ogóle nie czuć żadnego ruchu powietrza z przodu, jakby zupełnie bez oporów się jechało.

Po krótkich poszukiwaniach po Olecku (na szczęście nie musiałem pytać nikogo "przepraszam, gdzie znajdę zakład pogrzebowy"), oto jest :)
znak © Ostry7

zakład pogrzebowy Janusz Żero © Ostry7

Jeszcze sweat fota żeby nie było że nie byłem :D

olecko © Ostry7

No tak... miał być Janus Zero a jest Janusz Żero : O . Mam nadzieję że o ten chodziło :) .

W drodze powrotnej z nudów robię parę zdjęć, bo stwierdzam że na mazurach można spotkać widoki górskie
podjazd © Ostry7

jak i a'la bagno
artystyczne zdjęcie... © Ostry7

Na ostatnich 6km robię więcej postoi niż podczas poprzednich 85 - powód? Podjazdy, duży ruch i wiatr prosto na mazak z prędkością taką, że trzeba było wrzucić 1-kę z przodu (na łagodnym podjeździe). Jem snickersa czytam "i jedziesz dalej" i jadę. :) . Technika na kierowanie łokciami działa, trzeba by jeszcze się nauczyć przerzutki przerzucać, mam pewien pomysł nawet.

Na pocieszenie za tego Janusza nasz Ełcki Janus :) [reklama]
janus © Ostry7

AHA UWAGA JAK WIDZICIE TAKI ZNAK!