avatar Ten blog rowerowy prowadzi ostry7 z miasteczka Ełk/Gdańsk. Mam przejechane 4808.01 kilometrów w tym 22.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.87 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy ostry7.bikestats.pl
  • Sprzęt Saphirka

Biednemu zawsze wiatr w oczy

Sobota, 25 czerwca 2011 · dodano: 26.07.2011 | Komentarze 0

Obudziło nas bębnienie deszczu po tropiku i silny wiatr. Niedobrze... No to leżymy dalej. Po jakimś czasie pogoda się poprawiła i zaczęliśmy się zbierać (jakoś popołudniu). Czyżu załatał dentkę którą przebił wczoraj idąc na nasz nocleg. Od samego początku było ciężko. Bardzo silny wiatr wsteczny i boczny - miotało nami jak szatan. Nie padał deszcz ale wiatr był nie do zniesienia, szczególnie na wielu podjazdach. Dobrze że było już niedaleko i w końcu się doczłapaliśmy. Po przyjechaniu na kemping z miejsca ruszyliśmy na plażę odsapnąć, a Seba z Kingą (z której głównie powodu tu przyjechaliśmy) rozstawili namiot. Później zrobiliśmy zakupy i przyrządziliśmy kurczaka z ryżem po chińsku. Kiedy już się najedliśmy rozpoczęliśmy zakrapianą imprezę w namiocie która obfitowała w niespodziewane zwroty akcji :D .